Klacht Prijs-stunter.nl: Een tweetal tv besteld nog steeds niet geleverd

The Fox

Heb op 7 januarie bestelling gedaan van 2 televisies.Kreeg reactie dat ze niet meer leverbaar waren en met een kortingscode van 5 euro 2 andere televisies kon bestellen en dan met voorrang behandeld zou worden.Op 16 januarie is de bestelling aangepast met een nieuw ordernr. 858239 bedrag was iets hoger maar was wel te leveren tot op heden niets meer vernomen van prijs-stunter mails gestuurd worden niet beantwoord.Heb vernomen dat prijs-stunter eigenlijk de nog steeds open website mediarodeo is.Vreemd is ook dat alle mailtjes die ik stuur niet naar prijs-stunter gaan maar naar mediarodeo waar ik overegens ook geen antwoord op krijg.Ben bang dat we waarscijnlijk naar ons geld kunnen fluiten.

Zo snel mogelijke levering of geld terug heb gezien dat bijde produkten nog steeds leverbaar zijn bij mediarodeo dus moelijk kan het niet zijn.

Wij vinden dat Prijs-stunter.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Prijs-stunter.nl?