Klacht Prijs-stunter.nl: Niet ontvangen van artikel en geen reactie van bedrijf

Klachtnummer
# 47905
Gebruiker
Jan
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 4 januari heb ik een mobiele telefoon besteld bij het bedrijf en op 6 januari is dit van mijn bankrekening afgeschreven. Tot op heden heb ik nog niks ontvangen. Wel heb ik al diverse mails gestuurd maar krijg maar weinig reactie terug , ze zijn telefonisch nooit bereikbaar. Ook heb ik nog geprobeerd om de bestelling te annuleren maar dat kon niet omdat ik te ver in het verzend proces zat.
Ik moest de bestelling maar weigeren, maar hoe kan ik een zending weigeren die me nooit bereikt.

De oplossing

Zo snel mogelijke levering en anders wil ik graag het geld terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Prijs-stunter.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Prijs-stunter.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen