Klacht Prijs-stunter.nl: smart tv besteld en betaald, niet geleverd

Klachtnummer
# 48757
Gebruiker
jepost
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een smart tv besteld van het merk Samsung Type UE46F6500 bij De Prijs-stunter.nl voor € 664,90 . In eerste instantie werd een vlotte levering beloofd. Begin januari kreeg ik te horen dat het artikel tijdelijk niet meer leverbaar was; op 15 januari kreeg ik een mail waarin werd meegedeeld dat het artikel weer leverbaar was en dat ik binnenkort zou worden geinformeerd over de levering. Daarna niets meer gehoord. Er wordt ook niet meer gereageerd op mailtje, op de site was te lezen dat Prijs-stunter.nl niet meer telefonisch te bereiken was in verband met een technische storing. Vanochtend las ik op de site, dat de site niet meer bereikbaar is.

De oplossing

Ik wil mijn geld terug ( € 664,90)

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Prijs-stunter.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Prijs-stunter.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen