Klacht Prijs-stunter.nl: Televisie besteld via internet bij prijs-stunter

Klachtnummer
# 49309
Gebruiker
Spike
Datum
0 reacties

Details

De klacht

30-12 -14 tv besteld bij prijs-stunter. Kreeg mail dat de tv niet meer leverbaar was maar dat ik mijn geld terug kon krijgen of wachten tot het, over 10 dagen, weer leverbaar was, of een ander product uitzoeken . Ik koos ervoor om te wachten Tot op heden niets. Ik kreeg een mail dat er een achterstand was van levering en dat ze alles weer op orde moesten krijgen. Website ligt er nu zelfs uit . Je kunt niets meer doen . Reageren niet meer op je mail. Nog een mail gestuurd met dringend verzoek op terugstorting geld. Tot op heden niets gezien op mijn bankrekening

De oplossing

Geld terug!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Prijs-stunter.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Prijs-stunter.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen