Klacht Prijs-stunter.nl: TV besteld en betaald maar geen levering.

Klachtnummer
# 50436
Gebruiker
W.E. Wildoer
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Per 8-01-2014 een TV via internet gekocht en betaald met levertijd van 5 tot 7 dagen.
Per 22-01-2014 een mail gestuurd met het verzoek om de TV alsnog snel te leveren.
Per 2-02-2014 een mail van Prijsstunter ontvangen met de volgende mededelingen;
--dat ze hun web shop hebben gesloten
--dat ze zich zullen inzetten om een faillissement te voorkomen
--dat ze zullen trachten zoveel mogelijke bestellingen uit te leveren
--dat ze indien nodig een voorstel zullen doen voor finale kwijting uitgaande van een
nog vast te stellen percentage
Per 3-02-2014 terug gemaild dat ik zelf de TV wel wil ophalen met een eventuele extra bijbetaling van 10% dit om aan hun problemen tegemoet te komen
Helaas tot op heden nog geen enkele reactie van hun kant ontvangen.
Weet verder niet meer wat ik hier mee moet.
M.v.g. W.E.Wildoer




De oplossing

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Prijs-stunter.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Prijs-stunter.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen