Klacht Prijs-stunter.nl: Wel betaald maar niets ontvangen. Nu al een maand geleden!

fred

Begin januari een smart TV besteld bij Prijsstunter.nl via de site Beslist.nl.
Na betaling meteen bericht gekregen dat artikel niet voorradig is en of we willen wachten of ons geld terug. Daar het veel geld is hebben we gevraagd hoe lang het duurt voordat het voorradig is. Als dat meer dan een week is dan willen wij ons geld terug. Nu volgt een reeks standaard e-mails van Prijsstunter.nl. Van niet op voorraad, geld terug ? of technische problemen, administratieve problemen maar geen direct antwoord op ons verzoek. Geld ook niet retour ontvangen. Medio januari heeft beslist.nl prijsstunter van de site gehaald wegens slechte recensies. Beslist.nl wil geen verantwoordelijkheid dragen voor ons geschil met prijsstunter (erg slap). Nu is het 1 maand verder en de site van prijsstunter is " tijdelijk" uit de lucht. ik begin me toch ernstig zorgen te maken dat mijn geld weg is. Onze rechtsbijstand erop af sturen?

Heel graag ons geld terug.

Wij vinden dat Prijs-stunter.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Prijs-stunter.nl?