Klacht Prijskeurig.nl: Uitblijven terugbetaling en kenbaar maken van onbetrouwbare webshop.

Klachtnummer
# 123338
Gebruiker
G.F.M. Daalderop
Datum
2 reacties

Details

De klacht

21-07 bestelling geplaatst; levertijd vlgns website en bevestigingsmail 1 tot 3 werkdagen. Op 24-07 ontvang ik mail waarin levertijd wordt verlengd tot "indicatief 1 a 2 weken". Deze levertijd past niet dus per gelijke datum bestelling geannuleerd. Is door bedrijf bevestigd. Men vraagt om mijn rekeningnr. voor de terugboeking. Raar als je bij de bestelling via Ideal op rekening bij de ABN hebt betaald. Mijn rekeningnr. moet dus bij hen bekend zijn. Na enige correspondentie over en weer mijn rekeningnr. doorgegeven. Hierop krijg ik mededeling dat nummer bij hen niet bekend is en dat zij rekening bij RABO hebben en nummer bij ABN onbekend is. Nadat ik doorgeef dat ik via Ideal naar de rekening bij ABN € 31,85 had betaald kreeg ik mail met de tekst "Ah ik begrijp het nu. Dit is het rekeningnummer van Mollie" . Geen idee wie Mollie is. Tot heden is bedrag nog niet teruggestort. De gang van zaken bij deze webshop maakt op mij een uiterst onbetrouwbare indruk.

De oplossing

Terugbetaling

2 reacties

  1. Auteur
    G.F.M. Daalderop
    Datum
    Klacht is vorig jaar al afgehandeld. Geld is gerestitueerd.
  2. Auteur
    Prijskeurig.nl
    Datum
    Afgehandeld

Ook een klacht indienen over Prijskeurig.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen