Klacht Prijskiller.nl: bagagedrager heeft een fabrieksfout, prijskiller weigert dit op te lossen

# 20958
Anoniem

in december hebben we een kinderfiets besteld bij prijskiller. bij het montereen van de bagagedrager heb ik geconstateerd dat een van de onderdelen van de bagagedrager verkeerd is gelast. ik heb dit aangegeven op 3-1 en de bagagedrager opgestuurd, retour gekregen maar er was niets gebeurd, toen nogmaals opgestuurd(10-1) , wederom retour gekregen met nog steeds dezelfde fout erin, waarbij ik vandaag de mededeling kreeg:
Deze bagagedragers zijn zo mankeert verder niets aan kunnen hier verder niks meer aan doen
ik zit dus met een fiets die niet kompleet is en met 2 maal verzendkosten a €6,50. per zending.
Ik hoop dat via deze weg toch naar een passende oplossing kan worden gezocht. ik ben bereid om een plaatselijk bedrijf dit op te laten knappen maar wil niet voor de kosten opdraaien.
met vriendelijke groet, Jeroen Gerritse

graag zou ik een originele goede bagagedrager ontvangen, indien dit niet kan zou ik de reparatie laten uitvoeren door of prijskiller of een ander bedrijf. Ook zou ik de gemaakte kosten van het onnodig opsturen geretourneerd krijgen, maar dat is niet het doel.
ik hoop dat mijn dochter binnenkort trots kan rondfietsen op haar nieuwe fiets.

Wij vinden dat Prijskiller.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Prijskiller.nl?