Klacht Prijsvrij.nl: 6 pogingen gedaan om normaal te annuleren

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 456056
Gebruiker
Johnny.
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Prijsvrij heeft weer een nieuwe nota voor ons.
In plaats van 1800 euro mogen wij nu 1830 euro betalen voor het annuleren van de boeking naar Tenerife en nu is het ook geen 42 en 1 dag om te annuleren maar 65 dagen met kosten van 50% van de totale reissom van 3478 euro. volgens ons,, Is dat meer dan 50% .
Ook hebben wij ook weer doorgeven,, dat wij een verhoogd risico op convid-19 hebben en dat ik een ernstige longpatiënt ben. en kan ook niet met een mondkapje vanaf de luchthaven en in het vliegtuig en overal in Tenerife lopen.
Nu legt Prijsvrij het bij Sunmix neer

De oplossing

Prijsvrij trekt zich volgens mij nergens iets van aanhoe de situatie van de gezondheid met een verhoogd risico van ons is.
Wij willen gewoon dat deze reis geannuleerd wordt zonder al te veel poespas.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Prijsvrij.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Johnny.
Datum
Uiteindelijke oplossing
Nog niet gereageerd
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Prijsvrij.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen