Klacht Prijsvrij.nl: Betaalt niet terug en houdt zich niet aan de wet

Klachtnummer
# 451134
Gebruiker
John
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Wat is dit een slecht bedrijf Prijsvrij Geen of nauwelijks communicatie. Ze verschuilen zich achter een andere collega. Wij hebben 19 april aangegeven de voucher niet te willen. De meest logische stap is dit bij de financiële administratie aan te geven en terug te betalen. Nee, hier moet het eerst naar de leidinggevende. Deze is dus al 6 weken bezig!!! Door chronische ziekte kan ik niet meer reizen. Geen enkele respons of een concreet voorstel, nee ligt bij de leidinggevende. Volgens mij is de communicatie intern net zo slecht als naar klanten. Prijsvrij houdt u aan de wet en betaal mensen terug, ga niet uw eigen regels bedenken, We hebben gewoon recht op ons geld. Volgens Europese wetgeving zijn ze verplicht om binnen 14 dagen terug te betalen.

Als je kritische wedervragen stelt antwoorden ze niet meer, of verschuilen zich achter anderen. Tevens verwijderen ze kritische berichten op de site en als je bij de Trustpilot reviews kijkt is het allemaal hosanna en een superbedrijf. Dit is wel een behoorlijke vorm van misleiding.

De oplossing

Ze moeten zich aan de wet houden. Ze zijn al ruim 6 weken in gebreke. Geen reactie op mails/ fb. Telefonisch zeer slecht bereikbaar. Niet verschuilen achter anderen. Ik heb geboekt bij Prijsvrij en zij zijn verantwoordelijk om terug te betalen.

1 reactie

  1. Auteur
    John
    Datum
    opgelost

Ook een klacht indienen over Prijsvrij.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen