Klacht Prijsvrij.nl: Geen bevestiging na betaling

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 544861
Gebruiker
V. Lichtenberg
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb 2 juli een reis geboekt naar Mallorca met mijn gezin. Kreeg na betaling een bericht dat er iets mis was gegaan maar dat de vraag wel door gespeeld werd naar de reisorganisatie en dat ik kontakt op moest nemen met prijsvrij. Nu begint het feest: emails, telefoontjes, messenger berichten etc. nergens wordt op gereageerd.

Ik wil graag een bevestiging ontvangen van prijsvrij dat mijn reis doorgaat. Ik heb immers ook betaald, ze hebben mijn geld ontvangen maar heb er niets voor terug gekregen.

De oplossing

Dat prijsvrij mij een bevestiging stuurt van mijn geboekte reis. Met reisbescheiden

1 reactie

  1. Auteur
    Prijsvrij.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer Lichtenberg,
    Bedankt voor uw bericht op Klachtenkompas,


    Wij hebben uw boeking in goede orde ontvangen, echter zijn wij nog in afwachting vanuit onze partner of de boeking bevestigd kan worden. Het spijt ons dat we je nog niet meer kunnen vertellen, maar we zullen er zorg voor dragen zodat wij op korte termijn contact met je op kunnen nemen.

    We vragen u dit nog even af te wachten.
    Heb je nog vragen, aarzel dan niet om contact op te nemen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
V. Lichtenberg
Datum
Uiteindelijke oplossing
Prijsvrij laat ons nu na een week gewoon stikken. Helaas is het niet gelukt om de boeking te maken u krijgt u geld teruggestort door onze financiële afdeling. Wat slecht nooit meer prijsvrij!!! Niet eens een alternatief aanbieden
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Prijsvrij.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen