Klacht Prijsvrij.nl: ik wil mijn geld terug

content Niet opgelost
Togsan

wij hebben een reis geboekt via prijs vrij voor 15 juni 2020 tot met 29 juni 2020

door de corona vroegen wij ons af of de reis nog wel of niet door zal gaan
wij hebben vaker contact opgenomen met de klantenservice van prijs vrij met de vraag van hoe zit het met onze boeking ?13-03-2020 gaat de reis nog wel door ? volgens hun moesten wij afwachten op een email van hun. 04-04-2020
uit eindelijk kregen wij een email met een verhaal van ( er is kleine aanpassing aan je reis ) verder hebben wij totaal niks van hun gehoord tot de dag 13-05-2020 we kregen een mail van hun ( Aan u dan ook het vriendelijke verzoek om in ieder geval deze reguliere aanbetaling van €247.20 per ommegaande aan ons over te maken.) daarna hebben wij ze opgebeld en gevraagd ( waarom moeten wij dit bedrag betalen ? ) toen kregen wij een antwoord ( dat het een aanbetaling is voor de vlucht ) en toen heb ik weer gevraagd gaat de reis wel of niet door ? kreeg ik een antwoord ( misschien gaat het wel door ) en toen heb ik gezegd ik wil eerst zekker weten dan pas doe ik de aanbetaling.
op 16-05-2020 krijg ik een email van hun met ( Annuleringskosten Reisorganisatie: € 309 (25% van uw reissom) ) als u dit bedrag niet betaald dan komt er elke dag 5% van de totale bedrag er bij
Dus mijn de vraag is wat moet ik doen ? ik heb al alles betaald maar kan ik als nog mijn geld terug krijgen of niet ? ( het is ons nog steeds niet duidelijk of de reis wel of niet door gaat ? )

ik wil graag dat de bedrijf mij helpt met een onderzoek

klopt dit dat ik moet betalen voor iets wat niet eens door gaat of niet ?

Togsan

Ook een klacht indienen over Prijsvrij.nl?