Klacht Prijsvrij.nl: Ons geld van annuleren zomer van de totale reissom afgehouden

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 464293
Gebruiker
Johnny.
Datum
5 reacties

Details

Klacht

Wij hebben meer dan op tijd voor vertrek 1200 euro betaald voor annuleren.
Wat heeft Prijsvrij nu gedaan, ????
Die hebben gewoon zo maar zonder onze toestemming het geld wat wij betaald hebben voor de annulering,, zomaar van de totale reissom van de reis naar Tenerife afgehouden.
Wij wisten niet wat wij van schrik zagen. Deze organisatie doet zomaar achter onze rug om wat ze zelf willen.

Gewenste oplossing

Zijn wij nou gek aan het worden.
Prijsvrij doet zomaar met ons geld wat zij zelf willen achter onze rug om.
Ga zo maar door PRIJSVRIJ.
Geboden oplossing
Wij hebben onze verplichtingen gedaan en daarmee houd het voor ons hier op. Wij willen ook nooit meer iets met Prijsvrij te maken hebben.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Prijsvrij.nl is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

5 reacties

  1. Auteur
    Johnny.
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  2. Auteur
    Johnny.
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  3. Auteur
    Johnny.
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  4. Auteur
    Johnny.
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  5. Auteur
    Johnny.
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Prijsvrij.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen