Klacht Prijsvrij.nl: op prijsvrij.nl stijgt de prijs, binnen 2 uur, met €386,-

Peer Evers

Ik wil met mijn gezin op vakantie. Ik zoek een leuke en een betaalbare reis uit op prijsvrij.nl Nadat ik mijn keuze had gemaakt, zo'n 2 uur later, is dezelfde reis €386,- duurder geworden! Alsof ik in de winkel een product meeneem naar de kassa, en terwijl ik naar de kassa loop, wordt de prijs verhoogt!

Ik vind dit misleiding! En verlies het vertrouwen in het bedrijf en het gebruik van internet.

Ik ben bang dat prijsvrij.nl d.m.v. cookies weet dat ik geïnteresseerd ben, en daarom de prijs verhoogt heeft. Ik durf haast niet meer te surfen op het internet, wanneer ondernemers hiervan misbruik maken.

Ik beschreef mijn probleem bij prijsvrij.nl En vroeg of ze mij konden helpen met het zoeken naar een gepaste vakantie. Zonder toelichting kreeg ik 5 reis tips. Maar deze voldeden niet aan mijn wensen.

Tot slot; ik heb 2 screenshots gemaakt en kan deze toesturen als bewijs.

Bescherming van mijn internet gebruik.

Prijsvrij.nl
    Beste heer Evers, Hartelijk dank voor uw feedback. Wat vervelend dat u een prijs heeft gezien op de website van Prijsvrij.nl en dat deze op een later moment duurder is geworden. Hiervoor kunnen een aantal reden zijn die we u graag willen uitleggen; Het belangrijkste is dat de prijzen worden aangeleverd door de desbetreffende reisorganisaties. Prijsvrij.nl heeft onder geen enkel beding de mogelijkheid om deze te veranderen. Er wordt alleen een extra besparing gegeven waardoor wij voordeliger zijn dan andere partijen. De prijzen van de reisorganisatie zijn opgebouwd d.m.v. vraag en aanbod, prijzen kunnen daarom per keer verschillen. Reden hiervoor kan zijn dat het kamertype of vlucht bijvoorbeeld is volgeboekt in deze klasse, en dat u daarom in een hogere prijsklasse komt. Wij zien dat onze collega van de reserveringsafdeling u een aantal reisvoorstellen heeft gedaan. Indien u liever een ander voorstel ziet, kunt u dat aangeven als reactie op haar email met eventuele extra wensen zodat ze hiermee aan de slag kan gaan. Wij hopen u hiermee het een en ander te kunnen verduidelijken. Indien u nog vragen heeft aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet,Team Prijsvrij.nl
    Peer Evers
    Beste prijsvrij team,Hartelijk bedankt voor jullie reactie.
    Ik blijf het vervelend vinden dat de prijzen verhoogd worden vlak voordat je wil boeken. Uw team heeft 2x een voorstel gedaan, maar die vallen buiten mijn budget. Ik zie aantrekkelijke aanbiedingen, maar die zijn niet van toepassing op de data van mijn vakantie. Die aanbiedingen zeggen dus niet zoveel. Ik ben geholpen met een nauwkeurigere zoekopdracht. Hierover stuur ik u een mail.Vriendelijke groet,
    Prijsvrij.nl
    Beste heer Evers, Hartelijk dank voor uw bericht. Ik kan inderdaad begrijpen dat u het vervelend vindt dat de prijzen zijn veranderd. Zeker binnen een korte tijd. Dit komt echt maar zelden voor maar helaas heeft u hiermee te maken gehad. Wij helpen u graag verder met het zoeken van een geschikte reis welke wel binnen uw budget en wensen past zodat u alsnog met een goed gevoel op vakantie kunt gaan met Prijsvrij.nl! Met vriendelijke groet,
    Team Prijsvrij.nl
    Beste Prijsvrij team,
    Mijn vrouw en ik zien af om nu nog een reis te boeken. Het heeft ons te veel tijd en irritatie gekost, en we zien dat de prijzen alleen maar blijven stijgen. Misschien volgend jaar weer.
    Vriendelijke groet,

Peer Evers

Ook een klacht indienen over Prijsvrij.nl?