Klacht Prijsvrij.nl: Prijsvrij aanpakken

Tina

Prijsvrij wat een bedrijf! Niet reageren op mails telefonisch haast niet bereikbaar.. 2 uur in de wacht en de verbinding word verbroken
Wij gaan officieel 6 aug naar Mallorca maar daar zijn zoveel restricties dat we daar met twee kleine kinderen geen zin in hebben! Er is niks mogelijk met ze! Omboeken of iets degelijks En als wij zelf annuleren kost het me ff 50% Vd totale reissom schandalig . 1400,- in ons geval. Internet staat vol met klachten over prijs rij terwijl ze bijv bij tui of corendon de klanten helpen met een oplossing vinden. Wij moeten officieel voor 25 juni betalen of annuleren maar zelfs annuleren word lastig want je krijgt ze niet te pakken! En zo tikt de tijd verder en hoe dichter bij de vertrek datum hoe meer annulering kosten je betaald! Schandalig

Bedenk iets dat al de gedupeerden kan helpen in deze tijd. Geef er aandacht aan op bijv tv! Laat de overheid iets doen!

Tina
    Ja we zijn er nog steeds niet uit en velen met mij ook niet. Er is zelfs een fb pagina gestart met gedupeerden . Prijsvrij klachten genaamd. Ze wilden wel voor me Omboeken toen ik dat vroeg en dan krijg je te horen oh nee helaas de prijzen zijn nog niet bekend voor volgend zomer. Wel heeft iedereen een algemene brief via mail ontvangen met excuses en uitleg etc en dat er morgen een pagina online komt waarin je om coulance kunt vragen maar waarschijnlijk gaat dat zijn voor speciale gevallen zoals ziekte faillisementen of ontslag . Tja.. proberen maar. Ik ben Idd mn baan kwijt door Corona ...En anders zal ik verdere stappen moeten ondernemen dmv eenzijdig ontbinden of iets dergelijks.,we zijn met heel veel mensen bezig om met Ideeen te komen. Een aantal van ons heeft revieuws gegeven op trustpilot maar daar zijn ze niet blij mee en krijg je meteen n mail of telefoontje of je dat wilt verwijderen. En ook vragen ze trust pilot om t weg te halen . Ze blokkeren mensen via de chat. Hangen op als iemand 2 uren in de wacht hangt en derde beller is. Nou etc etc haha
    Tina
    Nog steeds niks opgeschoten. Onze klachten pagina over prijsvrij is al uit de lucht gehaald
    Fouten toegeven ho maar
    Tina
    Nog steeds geen stap verder.. prijsvrij geeft niet thuis! Alles duurt maar en duurt maar
    Coulance formulier ingevuld maar kan ook wel weer twee weken duren.. maar mn uiterste betaaldatum of annuleer datum komt er wel aan
    Verder is er niks van info op hun site of iets terwijl mensen dat nu graag willen hebben

Tina
Niks! Contact is gewoon onmogelijk en als er contact is via bijv chat dan is t allemaal niks zeggend en er komt geen oplossing. Terugbel optie werkt ook niet Al weken en weken bezig met prijsvrij ondertussen zelfs een telefoonrekening van 100,- door al die uren in de wacht hangen

Ook een klacht indienen over Prijsvrij.nl?