Opgelost door Prijsvrij.nl: Terugbetaling

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 459740
Gebruiker
Pmiep
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Terugbetaling gehele reissom en geen JAAR (zoals vermeld in een email vanuit Prijsvrij) te hoeven wachten op ons geld. Waarom andere klanten wel volgens de reviews op Trustpilot, klik op een button en het geld staat op je rekening..
Kunnen we deze zomervakantie (die over twee weken hier begint) tenminste nog ie.ts doen in eigen land,
Geen vakantie gehad, ze hebben helemaal niets voor ons gedaan en pas 4 dagen voor vertrek een annulering gestuurd.

Gewenste oplossing

Ik wil gewoon ons geld terug waar we recht op hebben, en hoop dat de ACM, SGR nu eens optreed in deze zaak.
Geboden oplossing
Het volledige bedrag is 9 juli terug gestort op onze bankrekening.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Prijsvrij.nl is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

2 reacties

  1. Auteur
    Pmiep
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  2. Auteur
    Pmiep
    Datum
    7 juli 2020, helaas nog niets ontvangen. Terugbetaling zou deze week gebeuren. Met 1 klik op de knop betaald, nu hopen dat Prijsvrij zijn belofte waar maakt.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Prijsvrij.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen