Klacht Prijsvrij.nl: Totale warboel prijsvrij

Diemsetoren71

Zojuist een dame van de klantenservice aan de telefoon gehad.
Al ruim 2 maanden zijn wij op de hoogte dat onze heen vlucht op 29 juli van Düsseldorf naar Gran canaria is geannuleerd.
Mijn vraag was : gaat de vakantie door of hebben jullie een alternatief.
De dame kon hier geen antwoord opgeven ,alleen dat we rustig moesten afwachten …..
We wachten al een tijdje rustig af , op mail wordt niet gereageerd want deze worden behandeld op vertrekdatum.
Toen ik deze dame vroeg of het zeker was dat we uiterlijk 2 weken voor vertrek wel weten waar we aan toe zijn , reageerde ze meteen dat misschien niet het geval was.
Zie hier onder het bericht wat op de site staat geschreven en die we ook via mail hebben ontvangen !

Gaat mijn vakantie door?
In principe gaan alle vakanties naar landen waar het reisadvies groen of geel is gewoon door. Heb je geconstateerd dat de vlucht waarop je mee zou gaan geannuleerd is, dan kan je er zeker van zijn dat wij hier ook van op de hoogte zijn. We moeten dan helaas afwachten of de luchtvaartmaatschappij en/of reisorganisatie een vervangende vlucht gaat organiseren. Omdat wij jou niet langer dan maximaal 2 weken voor vertrek in onzekerheid willen laten zitten, zullen wij uiterlijk 2 weken voor vertrek de knoop zelf doorhakken en indien nodig jouw vakantie annuleren.

Je ontvangt dan een code van ons waarmee je een andere vakantie kunt boeken, of je kan er voor kiezen om jouw geld terug te vragen via de “refund” optie. Indien gekozen voor de geld terug optie, wordt het geld binnen 5 werkdagen op jouw rekening teruggestort

Volgens deze dame was dit een bericht van het management die niet waargemaakt kan worden !!!!!

We moeten maar weer afwachten ….
1 ding is zeker, heenvliegen op de 29e juli is niet mogelijk deze is door Ryanair gecanceld.. Wel weet ik door direct contact met de accommodatie dat deze de 11e juli weer zijn deuren opent dus dat is het probleem niet. Ook is deze bereid om dagen te schuiven als er op andere data gevlogen moet worden. Deze eigenaar is flexibel nu prijsvrij nog !!

Deze week nogmaals eens bellen met prijsvrij.

Prijsvrij, jullie zijn niet klantvriendelijk, verschuilen jullie achter van allerlei excuses en laten klanten in afwachting en onzekerheid

Gewenste Oplossing:

Als er een duidelijk alternatief gevonden kan worden dat we op of rond 29 juli kunnen vertrekken naar Gran Canaria. Of dat er tijdig gecanceld wordt en niet op de dag van zodat een klant zelf tijd heeft om het op te lossen.

Prijsvrij.nl is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Prijsvrij.nl?