Klacht Prijsvrij.nl: Verkeerde kamer

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 548002
Gebruiker
Heelboos
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Wij hebben bij het boeken van een reis voor 4 personen aangegeven dat we GEEN familiekamer willen en toch is dat voor ons geboekt. We moeten nu 800 euro bijbetalen als we 2x een 2-persoonskamer willen. De reis per persoon was nog niet eens 800 euro. Wij vertrekken over 2 weken.

De oplossing

Ik zou willen dat ze de familiekamer omboeken naar 2x een 2 persoonskamer zonder bijbetaling. Ik heb 6 uur na het boeken hierover gebeld en toen was er geen prijsverschil in 2x een 2-persoonskamer of een familiekamer.

2 reacties

  1. Auteur
    Heelboos
    Datum
    Ik ben bang dat prijsvrij niet gaat reageren. Zij blijven bij hun standpunt. Al geef je aan, geen familie kamer en kies je de optie 2 persoonskamers dan nog moet je de familie kamer accepteren of dik bijbetalen.
  2. Auteur
    Prijsvrij.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer Bontsema,
    Bedankt voor je bericht op Klachtenkompas.

    Uit het dossier blijkt dat er meermaals contact is geweest met mijn collega's en dat de situatie ondertussen door u zelf is opgelost door contact op te nemen met de accommodatie.

    Wel bieden wij in dit geval nog graag onze excuses aan dat de kamer niet kosteloos omgeboekt kon worden naar tweemaal een 2-persoonskamer en de meerprijs hiervoor erg hoog lag.

    Mochten er nog vragen zijn, aarzel niet om contact op te nemen.

    Met vriendelijke groet,
    Prijsvrij Vakanties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Heelboos
Datum
Uiteindelijke oplossing
Het is niet opgelost maar het hotel geeft aan dat ze hun best gaan doen, iets waar prijsvrij nog nooit van heeft gehoord. Waar het om gaat is dat ik iets krijg waar ik niet om heb gevraagd. En dat het dan aan mij is om te betalen voor een oplossing is niet oké. Zelfs uw medewerker heeft een boeking gedaan zoals ik maar ook zij kreeg een familie kamer waar ze niet om heeft gevraagd. Met 4 personen in 1 keer boeken dat is dus niet mogelijk en dat is erg raar. Ik hoop dat het hotel wat voor ons kan betekenen want wij beschikken niet over een geldboom om of wel 2300 euro aan annulering kosten te betalen of om 800 euro voor het omboeken te betalen. En ik hoop dat prijsvrij zijn site beter inricht en de gemaakte keuzes van de klant inwilligt in het vervolg.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Prijsvrij.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen