Klacht Prijsvrij.nl: Weigeren te annuleren

Klachtnummer
# 455069
Gebruiker
Sabrina Vastert
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Wij hebben in feb een reis geboekt naar Hurghada met vertrek vanuit munster (DE). De duitse overheid heeft op 10-06 de reisrestricties naar landen buiten EU verlengt tot 31-08. Naar meerdere malen 1,5 uur aan de lijn te hebben gehad, en meerdere verzoeken om op basis van ANVR artikel 9.9 te annuleren, weigert Prijsvrij vooralsnog de reis te annuleren.
Ik krijg iedere keer te horen dat ze in afwachting zijn van hun partners. Als er reisrestricties zijn kan de reis toch niet doorgaan, dus moet de reis kostenloos geannuleerd worden. Het kan toch niet zo zijn dat ze wachten tot een paar weken voor vertrek, voor iets wat nu al bekend is...ik heb ze al medegedeeld dat ik de betaling zal opschorten totdat ze met een kostenloze annulering komen. Nooit meer prijsvrij voor ons...

De oplossing

Dat de boeking kostenloos wordt ontbonden op grond van de huidige reisrestricties in Duitsland

1 reactie

  1. Auteur
    Sabrina Vastert
    Datum
    Prijsvrij weigert nog altijd mijn boeking kostenloos te annuleren

Ook een klacht indienen over Prijsvrij.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen