Klacht Prijsvrij.nl: Zeer gebrekkige klantenservice na een verpeste vakantie met Prijsvrij BV

sad Niet opgelost
Roel Kamp

Beestjes in bed!
Hotel El Tope (Puerto de la Cruz - Tenerife) hebben wij dit najaar geboekt als 14-daagse pakketreis bij Prijsvrij BV.
Achteraf blijkt dit hotel op internationale review-sites bekend te staan als hotel met bedwantsen. En dat was inderdaad zo. Een volledig bedorven vakantie met10 dagen jeuk en uitslag en daarna nog 3 weken thuis met klachten is zeker geen pretje..
Klagen bij Prijsvrij en een verzoek om vergoeding leiden tot niets.
Onze klacht loop nu al vijf maanden en is nog steeds niet opgelost.
Klantenservice van Prijsvrij is van mening dat wij niet met Prijsvrij een overeenkomst hebben maar met het Duitse D.E.R., dat de boekingen uitvoert en tevens voor de helft eigenaar is van Prijsvrij.

Teruggave van minimaal de heft van de reissom
90 euro vergoeding als " klant van Jahn Reisen". We zijn echter geen klant van Jahn Reisen en hadden er zelfs nooit van gehoord. Wij hebben geboekt en betaald bij Prijsvrij. Zij brengen een deel van de boeking onder bij Jahn Reisen, net als zijzelf een onderdeel van het Duitse DER.Wij willen gewoon een goede oplossing van het bedrijf waarmee wij een overeenkomst hebben, Prijsvrij dus.

Prijsvrij.nl
    Beste heer kamp,

Bedankt voor uw het delen van uw ervaring over uw reis naar Tenerife. Allereerst onze welgemeende excuses dat u tijdens uw vakantie last heeft gehad van bedwantsen! Wij gaan uw melding hier intern nogmaals bespreken zodat wij samen met u toch nog tot een goede oplossing kunnen komen. U ontvangt hierover uiterlijk volgende week vrijdag, 16 februari, een reactie.

Team Prijsvrij.nl
    Roel Kamp
    Hallo,
    Ik heb van Team Prijsvrij nog geen reactie gehad op de door u doorgestuurde klacht.
    Wel heb ik een mail gekregen als antwoord op mij laatste mail aan hen:

Evelien Schutter (Prijsvrij.nl)

12 feb. 10:15 CET
    Beste meneer Kamp,

We hebben inmiddels uw klacht bij Jahn Reisen opnieuw laten herbekijken. Ik moet u mededelen dat zij bij het eerdere antwoord blijven dat aan u is geïnformeerd en zullen uw dossier niet verder in behandeling nemen.

Het spijt ons, dat we u niet positiever kunnen berichten hierover.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Heeft u nog vragen, aarzel dan niet om contact op te nemen.

Evelien Schutter

Reisspecialist

tel: +31 85 2085 551 (lokaal tarief)

Wat mij niet duidelijk is is wat ik te maken heb met Jahn Reisen, ik heb niet bij hun geboekt en kende ze ook niet.
    Wel heb ik een overeenkomst met Prijsvrij; ik heb bij hen geboekt, heb van hen een bevestiging en een faktuur, heb aan hen betaald en van hen de reisbescheiden ontvangen.
    Tevens een mail-correspondentie van 5 maanden n.a.v. mijn klacht.
    Er is dus wel degelijk een overeenkomst.

m.vr.gr. Roel Kamp
    Prijsvrij.nl
    Beste heer Kamp,

Zoals ook aangegeven op uw klacht via www.klacht.nl hebben wij u vorige week de reactie doorgestuurd van de reisorganisatie. Hierbij ontvangt u een vergoeding van € 90,- wegens het ontstane ongemak. Wij willen via deze weg nogmaals onze excuses aanbieden en nemen uw ervaringen mee in de verbetering van ons aanbod/service. Graag zien wij u bankgegevens per email (contact@prijsvrij.nl) of telefonisch tegemoet.

Team Prijsvrij.nl

Ook een klacht indienen over Prijsvrij.nl?