Klacht Primabad: badkamerspiegel met verwarming en led aan randen aangetast

n.a metsemakers

Spiegel Spal is aangetast aan de randen hoewel dit niet mogelijk zou moeten zijn aangezien de spiegel rondom in de kit zit .
Mijn dealer heeft al contact opgenomen en het word door primabad afgedaan als een vochtprobleem en /of agressief schoonmaakmiddel Daar het een badkamerspiegel betreft lijkt mij dat een dooddoener temeer er 20 jaar een spiegel heeft gezeten mbv spiegelklemmen die geen aantasting heeft .Ook is er maximale ventilatie in de badkamer en is er geen spoor van vocht inwerking te vinden in deze badkamer.
Tussen een kitlaag en achterkant van de spiegel schoonmaken is ook onmogelijk en de spiegel word enkel met een met water bevochtigde wonderdoek aan het oppervlak schoongemaakt .van een agressief schoonmaakmiddel is geen sprake
Voor de niet misselijke prijs van 480 euro voor een spiegel 60x70 cm met verwarming en led verlichting verwacht ik dat deze geen gebreken vertoond na 2 jaar gebruik

klacht serieus nemen
mijn geld terug of een nieuwe spiegel van een betere kwaliteit .

Wij vinden dat Primabad hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Primabad?