Klacht Primark: belachelijk

daubinet

ik heb gister een soort hempje van 5 euro terug gebracht bij primarkt zuidplein en komt vervolgens dat domme trut zeggen ja we kunnen geen 5 euro terug geven of je moet een kado kaart nemen ofzo iets ik dacht bij mezelf waar slaat dit nou weer op.. maar ik vind het belachelijk ik heb altijd me geld terug gekregen als ik wat terug bracht en nou ineens krijg ik me 5 euro niet schandelijk ... ik wil me 5 euro terug gestort krijgen op me bank anders dien ik gewoon nog een paar klachten in waar ik niet tevreden over bent en anders is dit gewoon de laatste keer dat ik nog naar primarkt ga als ik me 5 euro niet terug krijg want ik heb er tenslotte voor betaald wil ik het ook wel terug hebben op me bank!!!

nou ik wil me 5 euro terug gestort krijgen op me bank!! anders kunnen ze meer klachten ontvangen van me

Wij vinden dat Primark hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Primark?