Klacht Primark: Personeel primark venlo

Klachtnummer
# 314111
Gebruiker
Arlet
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Hallo,
Mijn zusje en ik zijn vanmiddag bij de primark in venlo geweest. Het ging allemaal prima tot dat we aan de kassa kwamen. Nou ik kom aan de kassa ik zeg duidelijk hallo. Geen gehoor.. Je niet eens aankijken gewoon beginnen aam de tas. Mijn zusje stond langs me en we kelen elkaar aan van wat is dit voor onzin. Verder ging ze heeeel gezellig met haar collega langs haar praten over haar zo leuke vakantie. En wij bestoden niet voor haar. We waren lucht. Ik vond het echt een verschrikkelijke dame zo behandel je. Je. Klanten niet!!!!!! Ook bij het afrekenen zei ze helemaaal niks alleen het bedrag. Nou bedankt mevrouw. Werk zelf in een winkel maar dat moeten we elke klant begroeten aan de kassa en. Met de. Klant bezig zijn en niet met je eige vakantie verhalen!!

Nou dit stoorde mij heel. Erg. Alsze sit bij iedereen doet komt niemand meer graag bij haar afreken. Jammer dat ik de naam nieteer weet iets met ariele.. Bruin haar rond 30 stond bij kassa 8 na de middag 1uur half2. Hoop sat er iets aam gedaan word.

De oplossing

Begroeten. Met je klant bezig zijn. Fijne dag wensen?

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Primark hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Primark?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen