Klacht Primark: Personeel primark venlo

Arlet

Hallo,
Mijn zusje en ik zijn vanmiddag bij de primark in venlo geweest. Het ging allemaal prima tot dat we aan de kassa kwamen. Nou ik kom aan de kassa ik zeg duidelijk hallo. Geen gehoor.. Je niet eens aankijken gewoon beginnen aam de tas. Mijn zusje stond langs me en we kelen elkaar aan van wat is dit voor onzin. Verder ging ze heeeel gezellig met haar collega langs haar praten over haar zo leuke vakantie. En wij bestoden niet voor haar. We waren lucht. Ik vond het echt een verschrikkelijke dame zo behandel je. Je. Klanten niet!!!!!! Ook bij het afrekenen zei ze helemaaal niks alleen het bedrag. Nou bedankt mevrouw. Werk zelf in een winkel maar dat moeten we elke klant begroeten aan de kassa en. Met de. Klant bezig zijn en niet met je eige vakantie verhalen!!

Nou dit stoorde mij heel. Erg. Alsze sit bij iedereen doet komt niemand meer graag bij haar afreken. Jammer dat ik de naam nieteer weet iets met ariele.. Bruin haar rond 30 stond bij kassa 8 na de middag 1uur half2. Hoop sat er iets aam gedaan word.

Begroeten. Met je klant bezig zijn. Fijne dag wensen?

Wij vinden dat Primark hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Primark?