Klacht Primark: slechte service

Klachtnummer
# 544988
Gebruiker
primarkt#kortebroek
Datum
0 reacties

Details

De klacht

mijn pintransactie (wat ook als bewijs van je aanschaf kan dienen) wordt niet geaccepteerd als bonnetje. Er wordt niet eens de moeite gedaan om te kijken naar mijn transactie. Ik heb in totaal 4 korte broeken voor mijn zoon gekocht. Van elk model kocht ik er twee in een verschillende maat. Mijn zoon is 14 en de maten verschillen nog weleens en bovendien mocht je door Covid-19 niet passen in de winkel. Om te voorkomen dat ik de verkeerde maat mee nam en de broeken uitverkocht zouden zijn als ik deze zou moeten omruilen kocht ik ze in twee maten. Eén van de maten was goed de andere te klein. Nu heb ik twee te kleine korte broeken. Alles kaartjes en zelfs het haakje voor het ophangen in de winkel zitten er gewoon nog aan.

De oplossing

Wat ik graag zou willen is dat ze op zijn minst naar mijn transactie kijken en ik wil mijn geld terug (een tegoedbon zou ook nog prima zijn)

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Primark hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Primark?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen