Klacht Primark: slechte service

primarkt#kortebroek

mijn pintransactie (wat ook als bewijs van je aanschaf kan dienen) wordt niet geaccepteerd als bonnetje. Er wordt niet eens de moeite gedaan om te kijken naar mijn transactie. Ik heb in totaal 4 korte broeken voor mijn zoon gekocht. Van elk model kocht ik er twee in een verschillende maat. Mijn zoon is 14 en de maten verschillen nog weleens en bovendien mocht je door Covid-19 niet passen in de winkel. Om te voorkomen dat ik de verkeerde maat mee nam en de broeken uitverkocht zouden zijn als ik deze zou moeten omruilen kocht ik ze in twee maten. Eén van de maten was goed de andere te klein. Nu heb ik twee te kleine korte broeken. Alles kaartjes en zelfs het haakje voor het ophangen in de winkel zitten er gewoon nog aan.

Wat ik graag zou willen is dat ze op zijn minst naar mijn transactie kijken en ik wil mijn geld terug (een tegoedbon zou ook nog prima zijn)

Wij vinden dat Primark hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Primark?