Opgelost door PrimeLine: A codering niet hersteld gemeld BKR

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 460947
Gebruiker
Patjuh87
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Een week geleden gebeld met Primeline over een lening die ruim 4 jaar geleden afgelost is. Op BKR staat een A codering van een achterstand van febr 2015 die wel is opgelost maar niet hersteld gemeld is bij het BKR. Nu met de aanvraag van een hypotheek heb ik hier problemen mee. De bank vraagt om een herstelcode en een bevestiging van Primeline dat de lening is afgelost. Ik heb gebeld, aangegeven dat het dringend was, maar ze konden me alleen via de mail helpen. Helaas krijg ik geen enkele reactie via de mail.
Mijn hypotheek en dus de aankoop van ons huis dreigt hierdoor in het water te vallen.

De oplossing

Graag zou ik een reactie van u krijgen en dat de A codering hersteld wordt.

1 reactie

  1. Auteur
    Patjuh87
    Datum
    Ik ben benieuwd. Ik wacht het af.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Patjuh87
Datum
Uiteindelijke oplossing
Herstelcode is geplaatst. Bedankt voor de snelle oplossing!
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over PrimeLine?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen