Opgelost door PrimeLine: Garantie plan

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 52177
Gebruiker
assaad
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb hier nooit om gevraagd en hiermee vraag ik u om met ingang van vandaag dit niet meer te doen , ook wil ik die 14,95 terug aub ( ook omdat ik alles in het verleden geblokkeerd en ik maak geen gebruik meer de continu kredit en de visa kaarten

De oplossing

Stop hiermee en haal die 14,95 terug want hier heb ik nooit ongevraagd en ik heb alles geblokkeerd alle jaren

2 reacties

  1. Auteur
    PrimeLine
    Datum
    Er is inmiddels telefonisch contact geweest met mijnheer Assaad en de klacht is naar tevredenheid van mijnheer opgelost.
  2. Auteur
    assaad
    Datum
    Mijn klacht is netjes afgehandeld en bedankt hiervoor.
    Mvg
    Jamal assaad

Uiteindelijke oplossing

Auteur
assaad
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over PrimeLine?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen