Klacht PrimeLine: Graag de registratie opnieuw herzien en verwijderen

ChrisGen

Ik heb een moeilijke jeugd gehad waardoor ik in 2009 noodgedwongen zonder me ouders in Nederland kwam te wonen, 2010 heb ik spullen nodig gehad voor school en wat leuks voor thuis aangezien ik het gewoon heel moeilijk had depressief.. Ik kreeg als tip van een schoolgenoot je kan bij de mediamarkt wat bestellen via PrimeLine zonder de gevolgen te kennen en was mij bij de mediamarkt ook helemaal niks uitgelegd.

Ik ben daarna helaas door persoonlijke omstandigheden en depressie heel lang de draad kwijt geraakt ik verbleef ook niet meer op het adres waar ik op ingeschreven stond en had geen inkomen.. Ik heb lang de tijd nodig gehad om tot mezelf te komen gezien ik gewoon op hele jonge leeftijd voor me zelf moest gaan zorgen.

Ik heb na jaren weer de draad kunnen oppakken en had ook inmiddels een goede baan, het eerste wat ik deed was alle financiële verplichtingen ophalen hierbij had ik hulp ingeschakeld aangezien ik gewoon niet wist wat er nog openstond en wat ik moest betalen, toen heb ik Primeline dus ook gebeld en alles in een keer afgelost, ik was niet bewust dat ze een registratie hadden gemaakt.

Ik ben daarna voor een huis gaan kijken gezien ik de volgende stap in mijn leven zou nemen, de hypotheek verstrekker had de aanvraag afgewezen terwijl het financieel bij mij helemaal in orde zit, hebben ze me dus afgewezen vanwege een oude registratie bij Primeline, ik heb kort daarna een auto gekocht die ik gedeeltelijk wou financieren en deze hebben gelukkig ingezien dat de situatie met primeline jaren terug was en dat mijn financieel situatie helemaal stabiel was dus die hebben me alsnog de auto gedeeltelijk gefinancieerd. Nu lees ik op het internet dat Primeline uit soortgelijke situatie uit coulance registratie hebben verwijderd zodat men verder kunnen gaat met hun leven, bij mij word er of niet gereageerd of er komt een generiek antwoord terug, dus nu vandaar mijn laatste poging, Beste Primeline ik heb een hele moeilijke jeugd gehad en ben heel lang depressief geweest en wist even niet waar ik stond in me leven ik heb al een aantal jaar alles op de rit en wil graag mijn huis aanschaffen maar dat gaat dus niet vanwege deze oude regristratie en ik ben gewoon ten einde raad want BKR hoort te beschermen maar wat er gebeurd nu is dat ik in de privé sector nu genoodzaakt ben de hoofdprijs te betalen.

Ik hoop dat jullie dit keer wel naar me willen luisteren en me tegemoet willen komen.

Registratie verwijderen uit coulance gezien de registratie niet onder normale omstandigheden zijn gebeurd

Ook een klacht indienen over PrimeLine?