Opgelost door PrimeLine: het gevoel dat ik mooi bij de benen ben genomen toen der tijd

companie

mijn broertje heeft in 2006 een computer gekocht op afbetaling dus niet met en lening
wij hebben alles na gekeken en hij heeft die computer all lang en breed afbetaald
ne heeft mijn broertje samen met zijn vriendin een mooi huis gezien en hebben ze het koop contract alles getekend
alleen nu komt het ze willen een hypotheek aanvragen en nu blijkt dat mijn broertje een BKR notering te hebben waar hij nooit wat van afgeweten heeft en nu kan hij dus geen hypotheek krijgen voor het huis
als hij dit allemaal had geweten dan had hij nooit een contract onder tekent dan hadden ze tot 2021 eerst wel een woning gehuurd nu zitten ze mooi
en ze hebben in 2007 /2008 zijn afbetaling omgezet naar een doorlopend krediet zonder dat mijn broertje er voor getekent heeft of zelf aan gegeven heeft
kunnen jullie ons helpen om deze BKR notering te verwijderen zodat hij deze woning wel kan kopen het was in 2006 en het is nu 2019 hij heeft het allemaal allang afbetaald het bedrag was 799 + 59,95 dus komt op een bedrag van 858,60 en nu staat op de papieren van BKR dat het een bedrag van 2300 euro is geworden dat kan toch niet zo maar we hopen dat jullie ons voor vrijdag kunnen helpen wij hebben ook al meerdere mailtjes gestuurd

en we hebben contact gehad met BKR en deze zegt primeline hoeft alleen maar contact op tenemen met de zakelijke afdeling van BKR

mijn broertje wil heel graag dat jullie hem helpen om deze BKR notering te verwijderen want hij heeft nog nooit een schuld of wat dan ook gehad
hij wil heel graag met zijn vriendin gaan samen wonen en heeft nooit geweten dat er een BKR notering was in 2014 was het bedrag allang afbetaald mijn broertje is ten einde raad ze hebben vrienden en vriendinnen verteld dat ze een woning zouden kopen hoe moet je nu gaan zeggen wat de reden is dat het niet door kan gaan

companie
    bedankt voor de reactie maar er zit wel spoed achter dit omdat ze een koop contract hebben getekend en daar zit een boete clausule aanvast en makkelaars kosten

companie
    er zit wel SPOED achter dit
    companie
    Waarom horen we nu verder niks meer van jullie hier over er zit wel spoed achter
    companie
    waarom duurt het nu zolang
    hallo

bedankt voor de reactie terug we zullen vrijdag afwachten

companie
hallo we zijn erg tevreden hoe snel dit allemaal opgelost is we zijn heel blij

Ook een klacht indienen over PrimeLine?