Opgelost door PrimeLine: Ik wil naar de regels behandeld worden

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 455851
Gebruiker
Beklaagde
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Prime line heb me overal ingeblokeer zonder enige waarschuwing waar door
Ik zelf niks meer kan regelen waar door
Ik meer aflossing moet doen dan lk wettelijk
Verplicht ben.

De oplossing

Per telefoon.
Mijn telefoon nummer is 0616235834

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Beklaagde
Datum
Uiteindelijke oplossing
fatima van prime line en ik hebben goed gesprek gehad , het zou allemaal een mis verstand zijn geweest,we hebben de problemen in een prettige sfeer opgelost . Ik bedank fatima dat zij de problemen zo snel heb gelost, nu de problemen zijn opgelost kunnen we weer verder met elkaar . wat mij aan gaat is de zaak gesloten.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over PrimeLine?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen