Klacht PrimeLine: Onjuiste bkr notering

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 263620
Gebruiker
Huismusje
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Onjuist bkr notering met daarachter een einddatum die gewoon 2 jaar later is dan de daadwerkelijke einddatum!
Kwamen hierachter door hypotheekaanvraag welke hierop blijft hangen!
Meerdere malen gebeld, maar nog steeds geen reactie en nog niks mee gedaan!!
Gaat om een in 2009 gesloten dossier !!
Toen jaren ellende gehad en nu nog!

De oplossing

Verwijderen onjuiste bkr notering!
En na jaren ellende zou een excuus op zijn plaats zijn.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Huismusje
Datum
Uiteindelijke oplossing
Maar gedeeltelijk opgelost en komen je totaal niet tegemoet. Ondanks de fouten die reeds eerder door hun zijn gemaakt. Bovendien duurde het erg lang voor ik überhaupt een reactie /antwoord kreeg en dan blijkt ook nog, dat ze de mail naar mijn oude mailadres gestuurd hadden, wat al jaren niet meer actief is!! Had gevraagd om excuses , maar die kreeg ik alleen maar voor de late reactie op mijn eerdere mail. De laatste medewerker die ik gesproken heb was de enigste die mij echt wilde helpen , maar kon /mocht niet meer doen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over PrimeLine?