Opgelost door PrimeLine: Onterechte BKR notering

nkroone

Onderstaande op 28-11 gemaild en doorgebeld aan Primeline in afwachting op reactie: Vanmorgen 28-11 heb ik telefonisch contact met u opgenomen en is mijn vraag met spoed doorgezet naar uw administratie.
Dit betreft een onterechte BKR notering op mijn naam welke in augustus 2013 al gezuiverd was. Dit heeft te maken met een lening van mijn ex vriendin waar ik destijds onterecht bij vermeld stond. Dit is mede dankzij firma Dynamiet Nederland verwijderd zodat ik een hypotheek kon afsluiten in Februari 2014.
Momenteel heb ik mijn huis verkocht en een nieuwe aangekocht waarvan het voorbehoud financiering over 3 weken eindigt. Nu bij het aanvragen van de bankofferte voor de aankoop van mijn nieuwe huis blijkt dat er eind 2014 ( 1 jaar nadat ik mijn bestaande huis gekocht heb ) een A2 notering is teruggekomen m.b.t. deze lening. Deze staat vermeld op een adres waar ik al 1 jaar uit was.
Desalnietemin kom ik nu niet verder met mijn bankofferte voor de aankoop van mijn nieuwe huis en kan ik mijn verkoopcontract van mijn bestaande huis niet tekenen voordat dit z.s.m. opgelost is.
Ik verzoek u vriendelijk doch dringend mij z.s.m. telefonisch of per e-mail te benaderen waarin ik te horen krijg wanneer deze fout gecorrigeerd wordt en de notering definitief verwijderd wordt van mijn naam zodat ik verder kan met mijn nieuwe hypotheek en verkoop van mijn huis.
Ten eerste was het in 2013 al duidelijk dat ik niets met deze lening te maken heb gehad, en ten 2e ben ik letterlijk nog nooit benaderd door uw firma omtrent deze schuld en eventuele BKR noteringen. In augustus 2013 heeft u mijn naam gezuiverd bij het BKR waarna ik februari 2014 mijn bestaande woning gekocht heb en in maart 2014 getrouwd ben met mijn huidige partner, en dan in december 2014 deze notering ineens weer terug op mijn naam, zeer vreemde zaak.
Dit is niet mijn stijl om dit zo op het web te zetten maar de tijd is momenteel niet mijn beste vriend aangezien ik volgende week mijn verkoopcontract moet tekenen en binnen 3 weken mijn financiering voor de nieuwe woning rond moet hebben, wat op deze manier niet lukt.
Laat mij a.u.b. vandaag nog iets horen hoe dit opgelost gaat worden zodat ik en mijn gezin met een gerust hart verder kunnen met de aankoop van onze nieuwe woning. U kunt begrijpen dat wij hier zeer droevig van worden aangezien deze melding onterecht op mijn naam staat. In afwachting op uw spoedig reactie.

Via een spoedaanvraag mijn naam zuiveren bij het BKR ( binnen 24 uur )

PrimeLine is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

nkroone
    Qander/Primeline heeft vandaag per mail gereageerd dat de onterechte BKR melding verwijderd gaat worden waardoor wij verder kunnen met ons hypotheek, bedankt voor de snelle service.

nkroone
Onterechte BKR melding wordt geheel verwijderd van mijn naam.

Ook een klacht indienen over PrimeLine?