Klacht PrimeLine: Onterechte BKR Registratie

Marko

Begin 2011 Heb ik via Primeline een aankoop gedaan.
Het was destijds de bedoeling dat ik deze aankoop vanaf augustus 2012 zou gaan betalen.
Mocht ik in augustus 2012 niet in 1x kunnen betalen dan zou ik vanaf augustus 2012 in termijnen kunnen betalen.
Tot mijn grote schrik krijg ik vervolgens op 21 mei 2012 een vonnis van 2 mei 2012 waarin stond dat ik veroordeeld was om het openstaande bedrag in 1x te voldoen?

Dit terwijl ik pas vanaf AUGUSTUS 2012 hoefde te gaan betalen/ betalen.

Aangezien ik nu bezig ben met de aankoop van een huis kwam ik er onlangs dan ook achter dat ik in deze zaak wel 5X!!! Door Primeline Nederland ben geregistreerd bij het BKR!
Aangezien er een vonnis lag van voordat ik zou moeten betalen lijkt mij dit uiteraard ongepast en ik verzoek Primeline Nederland dan ook vriendelijk om deze BKR registratie's te verwijderen.

Dit ook omdat ik momenteel bezig ben met de aankoop van een huis.

Ik zou het fijn vinden als mijn BKR registratie's door Primeline Nederland worden verwijderd.
Ook zou ik het fijn vinden als de onterecht in rekening gebrachte kosten worden kwijtgescholden.

PrimeLine
    Geachte heer Bertrand,Wij hebben kennis genomen van uw klacht via klachtenkompas.nl.
    Uw verzoek is in behandeling genomen. Wij zullen u binnen enkele dagen inhoudelijk informeren.Met vriendelijke groet,
    Marko
    Geachte Heer/ Mevrouw,Dankuwel voor het in behandeling nemen van mijn klacht.
    Ik zal u reactie dan ook afwachten.Met vriendelijke groet,
    PrimeLine
    Geachte heer Bertrand,Na controle is gebleken dat de geregistreerde gegevens bij BKR juist zijn. Deze zullen dan ook niet gewijzigd/ verwijderd worden.
    Tevens verwijzen wij u naar het vonnis van de rechtbank inzake uw lening bij PrimeLine.Het spijt ons dat wij u niet anders kunnen berichten.
    Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Deze is op werkdagen bereikbaar van 9.00-17.30u op telefoonnummer 0900-6008060 (€ 0,75 per gesprek)Met vriendelijke groet,
    Marko
    Geachte,De gegevens zijn niet juist, zeker niet omdat jullie mij 5x geregistreerd hebben voor 1 en hetzelfde dossier?Eventueel kan ik ook stukken naar jullie toesturen waaruit blijkt dat ik al een brief + vonnis van de deurwaarder heb gekregen ver voordat ik zou moeten betalen!ik verzoek jullie dan ook vriendelijk om hier nogmaals goed naar te kijken.
    Mochten jullie hier niets mee doen ben ik helaas genoodzaakt om verdere stappen te ondernemen.Met vriendelijke groet,
    Geachte heer Bertrand,
    Opnieuw is gebleken dat de BKR registratie volkomen juist is volgens het BKR reglement gezien het betalingsverloop van uw kredieten. Hierin zal niets gewijzigd worden.Een uitgesteld Betalen aankoop staat geregistreerd als AK.
    Na afloop van de rentevrije periode wordt deze opnieuw aangemeld met een nieuwe datum indien deze niet geheel is afgelost. De voormalige AK wordt dan afgemeld. Hetgeen bij u het geval is.
    Zowel gedurende de rentevrije periode als daarna is er sprake geweest van betalingsachterstanden. Dit kunt u exact nazien op het rekeningoverzicht. Wij kunnen u helaas niet anders berichten.Met vriendelijke groet,
    Geachte,
    Hoe is het mogelijk dat er gedurende een periode waarin nog NIET betaald hoeft te worden er een betalingsachterstand KAN optreden?Als ik op internet ga lezen regent het echt klachten over jullie instelling en jullie brengen mensen echt onnodig in de problemen.Ik zou graag samen met jullie tot een oplossing komen en het restant openstaande bedrag in 1x voldoen maar dit is schijnbaar op deze manier niet mogelijk ?Met vriendelijke groet,
    Marko

Ook een klacht indienen over PrimeLine?