Klacht PrimeLine: Primeline komt zorgplicht niet na

Maurice meijboom

Aangezien Primeline snel de klacht denkt af te handelen met ons af te wimpelen en niet meer te kunnen reageren op de vorige klacht schrijf ik weer een nieuwe klacht uit.
Primeline heeft zich in het verleden schuldig gemaakt aan leningen te verstrekken zonder duidelijke uitleg waar je maandelijks voor betaald. Banken hebben een zorg plicht en daar hebben ze zich zeker niet aan gehouden
De lening die in 2003 is aangegaan stond alleen in dat je 1.5% van het leen bedrag per maand betaald en niet hoe deze is opgebouwd. Bleek dus alleen maar rente te zijn en geen aflossing. De bank heeft een zorg plicht in deze dus Primeline ook en had mij dus moeten benaderen of het niet beter was om meer te gaan betalen om ook af te lossen. Toen mijn man kanker kreeg en inmiddels daar ook aan is overleden heeft de krediet bank mij geholpen om van de schuld af te komen. Door het vage wurg contract heeft de krediet bank gezegd tegen Primeline dat de 31000 euro die al betaald is in die ruim 7 jaar als aflossing gezien moest worden en dat hebben ze ook gedaan. Alleen heb ik wel een bkr 3 registratie op mijn naam voor 5 jaar. Deze komt in november dit jaar te vervallen, maar dit verhinderd op dit moment de hypotheek aanvraag. Voor deze 7 maanden wilt Primeline hem niet vervroegd verwijderen terwijl Primeline hun zorg plicht niet nagekomen is

Alsnog verwijdering van de bkr notering om de hypotheek met mijn nieuwe partner rond te kunnen krijgen ipv wachten tot november

Maurice meijboom
    Ik wil graag u er op wijzen dat ik gisteren en vandaag nog een aantal aanvullende e-mails heb gestuurd graag verzoek ik u deze ook mee te nemen in een nieuw antwoord
    Alvast bedankt,

H.s Muthing
    Maurice meijboom
    Jammer genoeg is er nog geen oplossing aangeboden door prime line terwijl dit wel was toegezegd :( hoop snel wat te horen

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over PrimeLine?