Klacht Priment : 2x Telefonisch lastig gevallen

Klachtnummer
# 556135
Gebruiker
Gebruiker1533793440
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik word gebeld door Priment omdat ik bij mijn huidige energiemaatschappij zit ben ik volgens hun automatisch klant en hebben ze goede deals voor mij. Ze proberen je dus iets aan te smeren waar je niet vanaf komt. Ik heb contact opgenomen met mijn huidige energiemaatschappij en die zeggen niet samen te werken met Priment. Ik trap hier niet in en wens niet meer gebeld te worden door dit bedrijf!!

Gewenste oplossing

Dat ze stoppen met mensen proberen iets aan te smeren en dat ik niet meer gebeld word door ze. Ik heb aangegeven dat ik niet meer wens gebeld te worden. Ik maak gebruik van mijn recht van verzet.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Priment hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Priment ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen