Klacht Priment : Bedrog energie contract

Klachtnummer
# 550026
Gebruiker
Wullum
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ongevraagd meerdere malen gebeld, doen alsof ze ooit een contract voor je hebben afgesloten (nooit gebeurd) en dat er veranderingen zijn daarom willen ze opnieuw met je kijken. Onder het mom 'controleren of u het echt bent' komen ze aan je gegevens. Mijn oplossing is telkens andere geboorte data geven en ze zo lang mogelijk aan de lijn houden. Elke minuut dat ik ze bezig houd scheelt misschien een ander die niet opgelicht word. Mijn vraag: dit is overduidelijk bedrog en oplichting. Is hier aangifte tegen te doen?

Gewenste oplossing

Ik wil aangifte doen van oplichting of poging tot. Het gesprek is opgenomen en het nummer opgeslagen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Priment hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Priment ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen