Wij vinden dat Priment hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Priment : Contract onder valse voorwendselen
Details
Klacht
Ik werd benaderd voor wwn overstap vanwege logeren tarieven. Ik gaf aan dit niet te willen daar.dit binnen een te korte termijn was en ik eerder mewgwmaakt had dat ik dan de door de vorige leverancier vergoed opzegboete terug zou.moeten betalen. Medewerker veezwkwede mij dat dit niet het gevak zou zijn als ik via hen overstatpte omdat t via hen gebeurd en mijn vorige overstap ook via hen was. Nu dat de overstap gemaakt is krijg ik des wel de rekening dat ik wél de oozegvergoeding moet terug betalen aan mijn vorige leverancier. Priment beweerd dat dit nooit toegezegd of bespeoken is, dat de medewerker zeker geen Fouten maakt en het in het telefoon gesprek niet genoemd word. Town heb ik gewist het gesprek terug te.luisteren. dit was niet mogelijk alleen de klachtenafdeling.kon dit beluisteren. Dus ik mag mij. Eigen bewijs niet beluisteren, terwijl ik zelf op de opname sta.ik word afgescheept met een mail dat t gewoon voor mijn eigen rekening is en ze niets kunnen doen. Iemand met een hoger fucntie, dan de telemarketer van de klantenservice kun je niet te spreken krijgen. De klachten afdeling is enkel schriftelijk bereikbaar zeggen ze. Je moet t maar uitzoeken. Stuur maar weer een mail zeggen ze. Ze jagen je onnodig op kosten en vervolgens ontkennen ze alles.Gewenste oplossing
Of de kosten van het terug betalen van de opzegvergoeding op zich nemen of het contract ontbinden en mij terug naar de vorige leverancier laten gaan zonder extra kosten- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.