Klacht Priment : Contract onder valse voorwendselen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 536566
Gebruiker
ADAMUS
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik werd benaderd voor wwn overstap vanwege logeren tarieven. Ik gaf aan dit niet te willen daar.dit binnen een te korte termijn was en ik eerder mewgwmaakt had dat ik dan de door de vorige leverancier vergoed opzegboete terug zou.moeten betalen. Medewerker veezwkwede mij dat dit niet het gevak zou zijn als ik via hen overstatpte omdat t via hen gebeurd en mijn vorige overstap ook via hen was. Nu dat de overstap gemaakt is krijg ik des wel de rekening dat ik wél de oozegvergoeding moet terug betalen aan mijn vorige leverancier. Priment beweerd dat dit nooit toegezegd of bespeoken is, dat de medewerker zeker geen Fouten maakt en het in het telefoon gesprek niet genoemd word. Town heb ik gewist het gesprek terug te.luisteren. dit was niet mogelijk alleen de klachtenafdeling.kon dit beluisteren. Dus ik mag mij. Eigen bewijs niet beluisteren, terwijl ik zelf op de opname sta.ik word afgescheept met een mail dat t gewoon voor mijn eigen rekening is en ze niets kunnen doen. Iemand met een hoger fucntie, dan de telemarketer van de klantenservice kun je niet te spreken krijgen. De klachten afdeling is enkel schriftelijk bereikbaar zeggen ze. Je moet t maar uitzoeken. Stuur maar weer een mail zeggen ze. Ze jagen je onnodig op kosten en vervolgens ontkennen ze alles.

Gewenste oplossing

Of de kosten van het terug betalen van de opzegvergoeding op zich nemen of het contract ontbinden en mij terug naar de vorige leverancier laten gaan zonder extra kosten
Geboden oplossing
Priment kopieert en plakt gewoon een voorgaande mail, ontkent alles en zegt dat t voor mijn eigen rekening js. Gaat niet in op mijn eis de bandopname te beluisteren..we hebben altijd Mr.Frank Visser nog
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Priment hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Priment ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen