Klacht Priment : ongewenst telefoontje van Priment, ben geen klant en wordt toch door ze gebeld

Klachtnummer
# 545784
Gebruiker
Tolbenz
Datum
0 reacties

Details

Klacht

werd gebeld door Priment dat ze een propositie voor me hadden van Engie, ik zou via Priment destijds mijn energiecontract hebben afgesloten en Priment zou me op de hoogte houden van wijzigingen in mijn voordeel.
Ik gaf aan dat ik Priment niet ken en dat mijn nummer in het belmenietregister staat. Daarop werd geantwoord dat ik echt klant bij hun was, maar dat ik het misschien vergeten was. Toen ik zei dat ik niet bij Enige zat, maar bij United Consumers, werd het verhaal dat ik via hun bij UC een energiecontract had afgesloten. Vrouw bleef aanhouden dus heb verbinding verbroken omdat ik zeker weet dat ik destijds eigenhandig een energiecontract heb afgesloten. Priment probeert je op het verkeerde been te zetten en je aan het twijfelen te brengen. Ongewenst, hondsbrutaal en onrechtmatig gedrag van Priment.
Telefoonnummer waarmee werd gebeld is 030-8906016

Gewenste oplossing

voor mij hoeft dit bedrijf niets te doen, maar wel stoppen met dit soort malafide ronselpraktijken. Kwam regelmatig verhalen over Priment tegen, schijnen voor Engie te werven. Klacht is bij Engie bekend en zou iets aan gedaan worden (maart 2021).

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Priment hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Priment ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen