Klacht Primera: Aantekenbewijsje geweigerd, ronduit onbeschoft gedrag.

Jojo

Op 6 juni om 16:15 wilde ik een voorgefrankeerde aangetekende brief wegbrengen bij de Primera, Waterlooplein 169 te Amsterdam. De dame achter de toonbank weigerde een aantekenbewijsje te verzorgen. 'Gooi maar bij de post' zie ze, als ware het een gewone brief. Ik gaf aan vooraf betaald te hebben voor een bewijsje, namelijk 8,45 euro. Vervolgens werd ik compleet genegeerd en ging de dame stoicijns verder met het helpen van andere klanten. Ik vind dit uiterst onbeschoft gedrag. Primera en PostNL onwaardig!!

De dame in kwestie dient hier persoonlijk door het management van Primera op te worden aangesproken en zich te excuseren. Daarnaast zou ik het op prijs stellen als ze een klantvriendelijkheidstraining krijgt en daarnaast een uitleg over de oranje PostNL frankeermachine. Verder hoop ik dat ze in de toekomst wel PostNL klanten fatsoenlijk helpen en de service verlenen waar ze voor betalen.

Wij vinden dat Primera hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Primera?