Klacht Primera: ondeugdelijke e sigaret ,maar mag niet terug

Klachtnummer
# 46937
Gebruiker
geart
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb onlangs e-sigaret gekocht het betreft geen wegwerp model.
Hierbij kun je de batterij opladen en dat maakt contact d.m.v.
schroefdraad.
Nu is het zo dat na 1 keer hem in de oplader te hebben gedraaid hij het schroefdraad niet meer goed pakte.
Uiteindelijk ben ik ermee naar de winkel gegaan.
Ze zouden mij terug bellen na 1 week.
Dit gebeurde niet dus ik zocht net contact vandaag.
Wat zei de beste man?
'''wij weten niet waar het fout is gegaan dus er zit geen garantie op''

Alsof hij in de wasmachine heeft gelegen dan zou ik het begrijpen maar dit? normaal gebruik.

Wat kan ik nu doen?

Met vriendelijke groet,

Geert van der heide

De oplossing

Geld terug, en een duidelijke verklaring of deze ondernemer in zijn recht staat
of gewoon mensen afwimpeld

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Primera hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties