Wij vinden dat Primera hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Primera: ondeugdelijke e sigaret ,maar mag niet terug
Details
De klacht
Ik heb onlangs e-sigaret gekocht het betreft geen wegwerp model.Hierbij kun je de batterij opladen en dat maakt contact d.m.v.
schroefdraad.
Nu is het zo dat na 1 keer hem in de oplader te hebben gedraaid hij het schroefdraad niet meer goed pakte.
Uiteindelijk ben ik ermee naar de winkel gegaan.
Ze zouden mij terug bellen na 1 week.
Dit gebeurde niet dus ik zocht net contact vandaag.
Wat zei de beste man?
'''wij weten niet waar het fout is gegaan dus er zit geen garantie op''
Alsof hij in de wasmachine heeft gelegen dan zou ik het begrijpen maar dit? normaal gebruik.
Wat kan ik nu doen?
Met vriendelijke groet,
Geert van der heide
De oplossing
Geld terug, en een duidelijke verklaring of deze ondernemer in zijn recht staatof gewoon mensen afwimpeld
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status