Klacht Primera: onvriendelijk personeel

Klachtnummer
# 65664
Gebruiker
Amber
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik was laatst in Hellevoetsluis op het Eerste Plein en ging een pakketje wegbrengen. Alleen de doos moest nog afgeplakt worden. De man achter de balie gaf me kritiek dat ik voortaan zelf van tevoren die doos al dicht had moeten tapen. Maar probleem is, ik heb niet zo'n tape roller thuis en je verwacht ook wel service als je daar in die winkel staat te wachten. Maar de man snauwde me uit, hij neemt alleen pakketjes aan en hij gaat geen extra werk doen. Het is niet de eerste keer dat ik problemen ondervind met deze man en vind dat hieraan wat gedaan moet worden, want hij jaagt alle klanten weg met z'n groffe asociale gedrag.

De oplossing

Wees vriendelijk voor je klanten en verleen de daarbij behorende service

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Primera hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Primera?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen