Klacht Primera: Prijzen in de winkel komen blijkbaar niet overeen

Klachtnummer
# 456125
Gebruiker
Don
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn dochter van 8 had zelfstandig een boekje uitgekozen, op het schaprandkaartje stond een prijs van €1,50, echter scande de kassa €4,50. De eigenaar vertelde mij dat ze dat boekje niet voor €1,50 kon kopen omdat het een fout van hun was, ze hebben het schaprandkaartje verwijdert.

Jammer dat Primera zo omgaat met fouten, vooral naar een achtjarige die daar niets van snapt.

Het betreft de Primera Beverwijk (Beverwijk)

De oplossing

Maak mijn dochter blij... Lever het artikel voortaan voor de aangegeven prijs en corrigeer je eigen fout. Dit doet de Deen bijvoorbeeld ook.

Bijlagen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Primera hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Primera?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen