Klacht Primera: primerazegels vervallen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 143721
Gebruiker
Johan Janssen
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik was in het bezit van 8 VOLLE spaarkaarten (erfenis) toen ik deze wilde verzilveren bij mijn vaste verkooppunt werd mij verteld dat deze spaarkaarten niet meer geaccepteerd werden m.i.v. 01/01/15!
Ik heb hierna gemaild met Primera, MAAR zij gaven aan de VOLLE spaarkaarten NIET meer in te nemen OOK NIET UIT COULANCE!!!!!
Eén volle spaarkaart geeft recht op 1/5 staatslot á 3,00 euro.

De oplossing

Verzilver mijn spaarkaarten!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Primera hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Johan Janssen
    Datum
    PRIMERA is niet aangesloten, DUS een klacht indienen heeft GEEN zin.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Johan Janssen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Primera?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen