Klacht Primewize: royementskosten

Klachtnummer
# 35502
Gebruiker
panchero
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb mijn auto verkocht heb hier een vrijwaarding van.
ik wilden mijn verzekering keurig netjes op stop zetten dit was op 18 september 2013
ik heb netjes mijn vrijwaarding verzonden tot mijn verbazig kreeg ik geen geld terug omdat de maand nog niet was afgelopen maar moest ik 21,50 betalen dit reken hun voor royementskosten.

Gewenste oplossing

dat deze mensen klanten te vriend houden en niet onnodig met kosten opzadelen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Primewize hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Primewize?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen