Klacht Primrose-nederland.nl: Bedrijf levert geen retourinformatie en telefonisch niet bereikbaar.

Klachtnummer
# 534239
Gebruiker
Heda
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Artikel ontvangen op vrijdag 16/4. Op 18/4-2021 aangemeld voor retournering met de vraag hoe en waarheen.
De website meldt: "Mocht uw bestelling niet bevallen, dient u dit binnen 30 dagen per email aan ons kenbaar te maken. Wij sturen u dan een retournummer met retouradres, zodat u de artikelen naar ons kunt terugsturen. "
Na een antwoord ontvangen te hebben dat retourneren geen probleem was, nog twee keer gemaild met de vraag: "Wat is het retouradres en het retournummer?"
Tot op heden geen antwoord. Contact-telefoonnummer zoals vermeld op de order, zegt dat ze aanwezig zijn van maandag t/m vrijdag van 11:00 tot 17:00 uur, maar er wordt niet opgenomen.

We dachten ons artikel bij Primrose-Nederland gekocht te hebben (website www.primrose-nederland.nl). Blijkt bij aflevering dat het uit het Verenigd Koninkrijk komt, zodat de retourkosten onverwacht en ongewenst hoog zijn.

Gewenste oplossing

Ons een retournummer levert en een adres waar wij het voor retour aangemelde product heen kunnen sturen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Primrose-nederland.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Primrose-nederland.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen