Wij vinden dat Primrose-nederland.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Primrose-nederland.nl: Primrose komt zijn garantie verplichting niet na.
Details
Klacht
in september 2019 kocht ik een elektrische zwengel voor mijn zonnescherm. Helaas moet ik u meedelen dat het apparaat vorig jaar september defect is. Omdat de garantietermijn van uw producten 2 jaar is doe ik hierbij een beroep op garantie. Ik heb dat ook al gedaan op 10-09-2020, maar kreeg toen als antwoord dat de zwengel niet op voorraad was.Op 11-2-201-21 schreef Primrose dat de zwengel werd verwacht op 23-7-2021. Op 9-8-201-21 vroeg ik of de zwengel al binnen gekomen was. Ik heb nog geen antwoord gekregen.
Gewenste oplossing
Een nieuwe zwengel leverenBedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.