Klacht Primrose-nederland.nl: Primrose komt zijn garantie verplichting niet na.

Klachtnummer
# 549844
Gebruiker
Bert Faber
Datum
0 reacties

Details

Klacht

in september 2019 kocht ik een elektrische zwengel voor mijn zonnescherm. Helaas moet ik u meedelen dat het apparaat vorig jaar september defect is. Omdat de garantietermijn van uw producten 2 jaar is doe ik hierbij een beroep op garantie. Ik heb dat ook al gedaan op 10-09-2020, maar kreeg toen als antwoord dat de zwengel niet op voorraad was.
Op 11-2-201-21 schreef Primrose dat de zwengel werd verwacht op 23-7-2021. Op 9-8-201-21 vroeg ik of de zwengel al binnen gekomen was. Ik heb nog geen antwoord gekregen.

Gewenste oplossing

Een nieuwe zwengel leveren

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Primrose-nederland.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Primrose-nederland.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen