Klacht Primrose Nederland: bubbelwand maakt ontzettende herrie!!

Klachtnummer
# 294852
Gebruiker
Wendyy
Datum
0 reacties

Details

De klacht


bubbelwand besteld, eerst nog gebeld om te vragen of hij stil is dat werd mij gegarandeerd omdat deze lamp altijd in stille ruimtes word gebruikt
lamp is aangekomen en maakt ontzettend veel herrie niets voor in mijn massagesalon
gevraagd of hij wegens verkeerde voorlichting gratis retour mag maar dat doen ze niet
toen gezegd dat ik hem zelf retour stuur maar dat mag niet omdat de lamp is gebruikt
logisch lijkt mij als je hem uit probeerd
maken mooie reclame met 60 dagen bedenktijd maar dan moet je hem dus wel in de doos laten zitten! Belachelijk!!!
zeer onvriendelijk bedrijf en ben dus opgelicht voor 500!! euro
niets bestellen daar!!

De oplossing

gratis ophalen!!!! en geld terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Primrose Nederland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Primrose Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen