Klacht Primrose Nederland: Een zogenaamde Nederlandse website met een Engelse Importeur waar je niet van op de hoogte ben.

Klachtnummer
# 262672
Gebruiker
R. Heppner
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik bestelde op ordernummer: 3457140 bij PRIMROSE.NL een Pestbye® Geavanceerde Muis en Rat verjager € 29,99 dat ik één maand mocht uitproberen. Mijn geld zou teruggestort worden als het niet zou werken. Dit was helaas het geval en ik zond het terug.

Wat schertst mijn verbazing, ik moest bij het postkantoor € 14,95 betalen omdat het eigenlijk PRIMROSE.CO.UK is. Ik vind dit diefstal. Ik ben niet verantwoordelijk voor verzendkosten bij retourneren bij een Nederlandse website. Nergens op de website staat dat dit bedrijf in de UK gevestigd is. Ik krijg mijn retourverzendkosten niet terug na diverse malen bij hun klantenservice hierover geklaagd te hebben.

De oplossing

Als ik mijn "verborgen" kosten - namelijk € 14,95 aangetekend naar Engeland - terugkrijg. Nergens staat op de website dat ik van het bedrag van mijn product uiteindelijk maar de helft terugkrijg. Ik vind dit oplichting.

Werkt gegarandeerd of uw geld terug, ECHT NIET

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Primrose Nederland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Primrose Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen