Klacht Primrose Nederland: Een zogenaamde Nederlandse website met een Engelse Importeur waar je niet van op de hoogte ben.

R. Heppner

Ik bestelde op ordernummer: 3457140 bij PRIMROSE.NL een Pestbye® Geavanceerde Muis en Rat verjager € 29,99 dat ik één maand mocht uitproberen. Mijn geld zou teruggestort worden als het niet zou werken. Dit was helaas het geval en ik zond het terug.

Wat schertst mijn verbazing, ik moest bij het postkantoor € 14,95 betalen omdat het eigenlijk PRIMROSE.CO.UK is. Ik vind dit diefstal. Ik ben niet verantwoordelijk voor verzendkosten bij retourneren bij een Nederlandse website. Nergens op de website staat dat dit bedrijf in de UK gevestigd is. Ik krijg mijn retourverzendkosten niet terug na diverse malen bij hun klantenservice hierover geklaagd te hebben.

Als ik mijn "verborgen" kosten - namelijk € 14,95 aangetekend naar Engeland - terugkrijg. Nergens staat op de website dat ik van het bedrag van mijn product uiteindelijk maar de helft terugkrijg. Ik vind dit oplichting.

Werkt gegarandeerd of uw geld terug, ECHT NIET

Wij vinden dat Primrose Nederland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Primrose Nederland?