Klacht Primrose Nederland: Frame van slechte kwaliteit ontvang mijn geld graag terug zoals afspraak

Mvz1970

Half Juni 2019: Frame voor schaduwdoek besteld, deze vertoont na ca. 2 weken al roestplekken. Foto's gemaild naar Wina. 09.07 reactie dat wij een terugbetaling wensen (telefonisch overleg en per mail) Van Wina mail ontvangen dat wij € 114,99 teruggestort krijgen binnen 1 week en het defecte/beschadigde Frame niet hoeven te retourneren. Mail Wina Primrose d.d. 17.09: Wij krijgen 3 opties en dienen het Frame te retourneren? Heb Wina 18.07 gemaild dat wij het Frame hebben verschroot zoals ook per mail is bevestigd dat het frame niet retour hoeft.23.07 mail verzonden geen reactie, 24.07 weer een mail dat ik graag zoals afgesproken mijn geld retour gestort wil hebben. Gelukkig reactie ontvangen dat ze contact heeft opgenomen met de productspecialist en zo spoedig mogelijk ons verder zal informeren.D.D. 25.07 dat ik nu toch graag zoals bevestigd mijn geld terug wil ontvangen zoals ook per mail is bevestigd.

Ik wens zoals per mail en telefonisch is bevestigd mijn Geld op mijn rekeing gestort. Afspraak = afspraak

Wij vinden dat Primrose Nederland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Primrose Nederland?