Opgelost door Primrose Nederland: Geen reaktie. Geld kwijt? Gaat dat zo makkelijk?

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 423994
Gebruiker
Bozeklant
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Na bestelling en betaling geen orderbevestiging of reaktie. Geen antwoord op 2 daarop gezonden emails.

De oplossing

Reageren en het bestelde zonnescherm leveren of geld retour.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Primrose Nederland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Bozeklant
Datum
Uiteindelijke oplossing
Meteen na de mail van klachtenkompas ontving ik per omgaande de verzendbevestiging, de zending is via DHL onderweg. Zeer effectieve bemiddeling. Dank
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Primrose Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen