Klacht Primrose Nederland: Het scherm ziet eruit of het al 30. Jaar aan de gevel hangt , gewoon al verrot

Klachtnummer
# 457773
Gebruiker
Ellen
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Eerst was het doek binnen een paar weken verkleurd , hier kreeg ik een nieuwe voor , deze kon ik er niet in laten maken, omdat het scherm scheef hangt zo dus niet sluit en het doek nat wordt , en alles roest heb ik een mail gestuurd met foto’s , deze vonden ze niet duidelijk , op nieuw een mail gestuurd met meer en andere foto’s , het antwoord van hun was: kun je de roest niet even weg poetsen en ik kreeg een Engelstalig gebruiksaanwijzing om het scherm recht te hangen , waarom heb je dan 2 jaar garantie

De oplossing

Dat ze een nieuw Zonne scherm leveren , of een monteur die er een nieuw doek in maakt , roest weg haalt , en het scherm recht hangt

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Primrose Nederland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Primrose Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen