Wij vinden dat Primrose Nederland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Primrose Nederland: Het scherm ziet eruit of het al 30. Jaar aan de gevel hangt , gewoon al verrot
Details
De klacht
Eerst was het doek binnen een paar weken verkleurd , hier kreeg ik een nieuwe voor , deze kon ik er niet in laten maken, omdat het scherm scheef hangt zo dus niet sluit en het doek nat wordt , en alles roest heb ik een mail gestuurd met foto’s , deze vonden ze niet duidelijk , op nieuw een mail gestuurd met meer en andere foto’s , het antwoord van hun was: kun je de roest niet even weg poetsen en ik kreeg een Engelstalig gebruiksaanwijzing om het scherm recht te hangen , waarom heb je dan 2 jaar garantieDe oplossing
Dat ze een nieuw Zonne scherm leveren , of een monteur die er een nieuw doek in maakt , roest weg haalt , en het scherm recht hangtBedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.